Thursday 2 February 2017

My story in Australia .

                                                      💕 Assalammualaikum!💕
Haa malas nak speaking bagai ah serabot mana yg tahu je aku hantam 🤣🤣  ,  aku ni selalu sangat dengar orang melancong luar negara , macam syok je kan nak jugak merasa ! Teringin sangat sangat , and finally! Dapat jugak weh , dapat apa? Dapat lah ke luar negara! 😍 Aww macam mimpi je kan.. makcik aku sponspor kirim duit datang australia ! Sebab dorang dah stay lama sana . Eh macam selalu je kan dengar orang malaysia ke sana boleh buat duit? Wow aku terfikir boleh buat duit kaya ? and sambil travel lagi tu!..jauh kot (8jam) ingat dekat? tengah kerja lagi tapi dah berangan ke langit ke bumi kangroo tu! 🤣 Lawak! Member tempat kerja dok gelak je dengar aku nak ke sana , well katanya cakap besar lah apa lah ..takpe weh aku sabar je sampai je tarikh tiket aku bla ah ! siap bagi notis berhenti kerja , And pendekan cerita sampai airport KLIA2 . Semua dah siap . Doa dan tawwal pada Allah supaya selamat sampai . 🙌🏻❤️










Airport melbourne , 25/11/2016 

 Alhamdulillah selamat sampai dengan aman dan tenang ha imigresen pon sporting habis siap cakap bahasa melayu lagi! Hebat betul ha.

Nasib baik ...dan bermula lah perjalanan aku di Bumi Kangroo ni.. 😍💦

 Tiba nya disini aku pun stay dengan makcik aku... lalala sejuk lagi baru habis musim winter plak memg la beku 🤣💧its okey kata nak travel negara orang kan? Kena lah serasi kan jiwa raga sekali 😃👏👏💦💦









 . 

Next  💦⬇⬇








     





   St kilda beach....

😑😑😑💧


Next 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻







                     Shepparton Lake Victoria .

Inilah tempat aku lepak n tenangkan fikiran aku yang kadang2 rindu family n kucing kesayang aku 😭😽 . Hmm *lap airmata jap* okey dah . Actually lepak sini sebab dekat dengan rumah hahaha . Nasib baik ada Hanafi member dari malaysia dan basikal . Kalau tak petak otak aku duduk rumah je . Ahak sebab masing masing kerja . Kerja? Kerja apa? Nanti ai story eh . 








 Terima kasih sudi teman aku masa aku tengah bosan namati otak beku semua ada hahhaha kita sambung next time okey! 


No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

CACTUS COUNTRY??

         Hi everyone? i hope yall in a good way. so today i'm gonna sharing with you about the Cactus Country In Victoria , Aus. i j...